Kära kund,
Er transfer genomförs av transportbolaget: Rocket Turkey.
Vid ankomst till Antalya flygplats (AYT) – Terminal 2:
Personalen på Rocket, väntar på er vid transferdisk nummer 74 – som du finner inne i Terminal 2. De har en Detur logo på sin transferdisk.
Observera att vi har mer än 1 partner på flygplatsen som också står med en detur skyllt. Det är därför viktigt att du beger dig till disk 74, då våra andra partners, inte kommer att finna er i sina transferlistor.
Vid ankomst till Gazipasa flygpplats (GZP):
Personalen på Rocket möter upp dig i ankomsthallen med en detur skyllt.
Ni kommer att bli ombedda att visa er bokningsbekräftelse - eller att uppge ert bokningsnummer, samt era namn och efternamn.
Nedan bild visar hur transferdisk 74 ser ut på Antalya flygplats (Terminal 2)
Rocket skickar ut er upphämtningstid ca 24 timmar innan hemresa. Informationen skickas till hotellets reception. Du kan även kontrollera din upphämtningstid online via denna länk:http://rocketdmcturkiye.sansejour.com/CheckMyDeparture
Allt du behöver fylla i, är ditt bokningsnummer samt datumet för hemresan.
Om du inte fått någon information eller om transfern är försenad med mer än 15 minuter, vänligen kontakta Rockets 24/7 supportlinje på +90 549 834 11 14, eller detus nödtelefon: +46 40 636 80 70 (knappval 9).
Observera att du inte bör lämna upphämtningsplatsen innan du har ringt till nödtelefonen.
Du kan även kontakta deturs Isländska platspersonal (engelsktalande) på: +90 554 754 4807